Ny veckans fråga yao.

Är du religiös?

Själv är jag ateist. Ska jag vara helt ärlig måste jag säga att religion är helt ologiskt och en gnutta löjligt. Förlåt alla troende där ute, men det är min åsikt. Jag tror på vetenskapen. Och juste.. jag tror inte på någon "annan högre makt" heller, som tydligen är det vanligaste svaret bland oss svenskar.


Resultat från förra Veckans Fråga "Vad passar bäst till mjölk?":

Jag är halvt nöjd med resultatet. Überbra att kladdkaka vann (vilket jag misstänker är vatis förtjänst, bra jobbat), men jag är väldigt besviken på att blodpudding inte fick en endaste liten röst. Blodpudding och mjölk is the shit. Och vem valde smör? Elin? (det var i alla fall Elin jag tänkte på när jag skrev alternativet).

Kommentarer
Postat av: Björkman

Blodpudding är apa... ;)

2010-09-01 @ 03:08:16
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: elin

det var jag! :D

2010-09-01 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0