Så dansar vi till dansmusik igen

Jag har landat i Stockholm. Igår. Jag har varit trött i två dygn så jag har sovit mesta tiden sen jag kom hem. Utöver det har jag sett Shutter Island, How I met your mother, Two and a half men, Sweet home Alabama och två sopsäckar med handdukar och lakan.

Karlskoga var mycket trevligt. Det var föreläsningar varje dag, vissa mer intressanta än andra. Mitt projekt under veckan handlade om att tillverka en "probiotisk" yoghurt genom att använda oss av bakterier från diverse hälsoyoghurtar som finns att köpa i butik. Lite intressant, inte så tungt. Skönt. Fast yoghurten smakade bajs sen, men det är ju tanken som räknas.

Det var en massa tävlingar, elever mot elever mot ledare. Mitt lag förlorade tillslut, vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att vi sög på stövelkastning och mumsmumsätning samt skrev en sång om att ledarna skulle äta snigelslem. Det var ledarna som bedömde sången, alltså... Men jag tyckte om den i alla fall.

Bilder dyker inte upp några nu, måste hitta sladden först. Och ladda batterierna. Istället får ni lite musik. Den Svenska Björnstammen - spelades på repeat i pontus partybuss.


Dansmusik


Allting kommer bli bra



De finns på spotify. Kolla in de andra låtarna, yao. Annars dyker det säkert upp fler här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0