Au revoir, playahead

Jag har faktiskt haft kvar min användare på playahead... men inte använt den. Profilen finns kvar, och nu är den sparad för evigt på min kära dator bland alla mina kära bilder. Ta er en titt.

(Det står att jag är 18 år bara för att jag var ett år yngre än vad man skulle vara när jag skapade användaren.. hehehe.. busigt)

Enligt min undersökning lider var 42a människa av fårfetischism. Tyvärr kan jag inte svara på hur många som har fårfetischism men inte lider av det.

Pollen (som det så underbart kallas), gjorde jag för sisådär 3 år sen... den har hängt kvar sen dess. Fint minne att bära med sig sen.

Kommentarer
Postat av: fisk

vip black? :O

2010-02-28 @ 23:43:53
Postat av: Sofia

Haha, japp, jag fick det gratis när jag loggade in nångång ;D

2010-02-28 @ 23:48:10
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

fancy!!

2010-03-01 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0