Bokrea, igen (Y)

Var på ännu en bokrea idag... på Coop. Jag och vati åkte dit för att köpa fika (myyycket fika), och när vi ändå var där så passade jag på att övningsköra lite på deras parkering och runt i industriområdet. Man måste ju hålla igång det lite i alla fall. Jag har inte velat köra nu under vintern, det är så.. halt. Läskigt. Hehe. Så nu när snön börjat smälta bort (WUUHOOOOO!!), tog vi oss tid till att fräscha upp mitt minne litegrann.

Och juste, bokrea var det:
Dexter - Dunkla drömmar av Jeff Lindsay
- Om jag älskar TV-serien så konfettigt mycket så måste boken vara pörfekt för mig.

Tillsammans (andra boken) av Denis Rudberg
- Jag såg först nu att det stod "andra boken"... hm, oups. Aja, man kanske förstår ändå.

Liseys berättelse av Stephen King
- Verkar sådär lagom mystisk... "som en sorts skattjakt" står det. Låter trevligt, mycket trevligt (Y) Röd är den också, boken.. jättefint!

Livstid av Dean Koontz
- När jag läste på baksidan kom jag att tänka på filmen Knowing med Nicolas Cage... då kanske ni förstår lite vad det är för bok. Nästan. Handlar om förutsägelser.. ingen om världens undergång, dock.

Invasion av Dean Koontz
- Den här boken är antingen bra eller så suger den HÅRT. Fick lite "Instängd"-vibbar när jag läste baksidan.. halvt.. men jag ger den en chans. Den verkar bättre än Instängd (som är så otroligt jäkla skitdålig)... lite som en rysare fast i bokformat. Très intressant. Ett plus för att det är storpocket... jag älskar storpocket.


DEXTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0