Återigen: TV-serier

Jag kan inte hjälpa det. Jag ÄLSKAR TV-serier. Och film. Man kan inte ha för många, man kan inte sett för många.

... Jag kanska ska läsa filmkunskap som individuellt val? SMART! *skrivs upp*

Jag älskar alltså även att äga TV-boxar. Ha dom ståendes i hyllan... det ser så fint ut. Och så är det självklart roligt att kunna titta på vilket avsnitt man vill, när man vill och alternativt hur man vill.

I hyllan just nu:
Sex and the City - hela serien (och den är extra fin i sin lilla skokartong... ni vet)
Dexter - säsong 1&2
Friends - säsong 1
Saw - 1-3
Bert - hela serien (ingen box, men det är bara ett DVD-fodral med två skivor :D)
Hem till Midgård - hela serien (inte heller någon box)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0