Chipsträsksmonstret.

HUR äckligt låter inte Sourcream & Bearnaise-chips? Väldigt. Jag har undvikit dom... varit lite halvt rädd.
Igår sprack det.

Jag är inte helt 100 på att jag verkligen åt dom... Jag såg en skål med chips, tog ett, tyckte att det smakade ungefär som sourcream & onion och brydde mig inte mer om det. Senare såg jag chipspåsen under bordet:

(det står SOURCREAM & BEARNAISE på)

Nu kommer jag för resten av mitt liv sitta och undra om jag någonsin åt sourcream & bearnaise-chips den kvällen. Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: fisk

du jag kan nog nästan garantera att du inte gjorde det. jag åt också några chirrisar från en skål som smakade precis som sourcream onion, fast så råkade jag veta att det va sourcream onion CHILI (om dom nu heter det). så det kan ju vara dom..

du får väl köpa en påse å prova;)

2010-01-18 @ 17:53:50
Postat av: Schmied

Sourcream & bearnaise va den första påsen vi öppna, alltså vid typ 19.00, jag tror faktiskt att vi hann äta upp den innan ni kom :) fast å andra sidan, dom smakar nästan precis som vanliga, så vem vet exakt!

2010-01-18 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0