HÖR OCH HÄPNA!

Jag är sådär otroligt, löjligt skitglad. Minns ni uppsatstävlingen som var i min skola i julas? Vinnaren var ju inte jag, men jag har varit otroligt nyfiken på hur jag låg till... Så jag mailade en i juryn idag och HERREGUD vad jag blev glad.

Hon sa att alla i juryn hade tyckt att min uppsats var bra. "Det var bra och avvek verkligen på ett BRA sätt. Du har verkligen talang." (gahh). Under jurymötet de hade så hade de några favoriter och där fanns lilla jag :D! Två av tre jurymedlemmar valde Frida (vinnare) till första platsen, och den sista valde mig. MIG MIG MIG MIG! Jag kom alltså på en inofficiell andraplats... typ. 


JAG

ÄR

GLAD

Kommentarer
Postat av: tea

sv: jaa jag håller med dig. ronaldo är en duktig fotbollsspelare, men som modell är han inte riktigt där än. och grattis! vad handlade uppsatsen om? :D

2010-01-15 @ 22:45:53
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: doris

totally awesomeness!

tycker du skulle hamnat på första plats..även fast jag inte läst din... men titeln lät bra kommer jag ihåg!

2010-01-16 @ 17:14:03
Postat av: Sofia

Hehe, tack :D! En första plats hade varit trevligt

2010-01-16 @ 17:39:16
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0