ååååå sofia är tillbaka. igen.

Tjenahallåhej, vet ni vad jag har gjort i två dagar?

Tittat på Dexter. Säsong 3 har snurrat 24/7... så sjukt jäkla skitbra. Herregud vad jag älskar den serien. Ni borde prova (Y)

Hur som helst så var Falun väldans mysigt. Även om vädret var lagom pissigt så har vi hittat på en massa saker. Spelat kort, tittat på Pirates of the Caribbean 2&3, paddlat kanot, picknickat, spelat yatzy, i princip bestämt projektarbete, ätit mackor (!!!!)*, shoppat, sett när fisken övningskört, ätit körsbär. Och andra vardagliga saker som, typ.. borsta tänder.

Tack för att jag fick hälsa på :D


* Jag äter typ aldrig mackor. Det här är en big thing för mig.

Kommentarer
Postat av: fisk

tack själv för att du tog dig till att komma upp:D:D:D

2010-07-28 @ 16:49:18
Postat av: fisk

tog dig tid*

2010-07-28 @ 16:49:51
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-28 @ 17:05:51
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0