What God should have put on the tree, if he didn't really want any trouble

Jag har bestämt mig för att leva ett liite mer nyttigt liv än vad jag brukar. Billy-pizzor till frukost tre dar i rad funkar inte riktigt. Därför köpte mutti och jag fil och müsli till frukost. Jag känner mig asbra. Och istället för chips ikväll, köpte vi grönsaker och dipp. Grööönsaker. Jag är så okeff som man kan bli. Morötter, paprika, gurka och selleri. Det här var första gången i mitt liv som jag åt selleri. Det var inte så gott. Lukten går inte bort från fingrarna. Och nu har jag fått in det i ögonen. Det kliar. :(


Kommentarer
Postat av: fisk

selleri är typ det ogodaste som finns! ren jävla kaninmat! (å då snackar du med en som vet vad kaninmat är;P)

2010-07-31 @ 14:44:28
Postat av: J O H A N N A

det var ifrån då

2010-07-31 @ 22:50:03
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0