Hejdå igen

Imorn snurrar jag iväg till landet i en vecka. Kommer tillbaka nästa söndag för att sommarjobba som gravgrävare i tre veckor. Det blir nog spännande. Något annorlunda, liksom.

På mitt landställe finns det nästan ingen mobiltäckning. Det finns några områden med täckning, t.ex. i högra hörnet av fönstret bredvid min säng, på översta hyllan i skåpet i köket och på vårt ritbord i sovrummet. Jag får väl helt enkelt ställa nånstans där och hoppas på något trevligt sms. Jag ska nog inte hoppas på för mycket eftersom jag efter en vecka i Gran Canaria hade fått noll sms. Fatta hur poppis man känner sig då.

Men, hur som helst, så vill jag berätta för er att jag lagt in en ny liten funktion på bloggen. Om ni går in på ett inlägg (genom att trycka på "kommentarer" eller "permalink" eller hur ni nu vill), och tittar längst ner (där det står datum och lite så), så hittar ni en gilla-knapp. Den funkar precis som på fejjan. Om ni trycker på den, gillar ni mitt inlägg. Är det inte lite småkul :D? Använd den flitigt!

Jag fick precis över bilderna från GC från Johannas dator, så jag hinner inte lägga upp väldans många, men några stycken har jag minsann tid med. Sen måste jag packa inför imorgon. Det bästa med att åka tidigt är att man slipper äta frukost hemma (jag tycker inte om frukost - underdrift), utan man får oftast köpa nåt gott på statoil :D



Ser ni volymen på mitt hår där? Gosh.


Sofia - Johanna - Ida (och Sara bakom kameran)


Sofia med smutsigt hår vid stenpromenaden (kan inte kallas strandpromenad om det inte finns någon strand)


Sara, hahahaha

Kommentarer
Postat av: Björkman

Nej, man blir ju inte det, detaljer!



Mjo, youtube finns ju, men inte alla låtar där heller tyvärr :P



Ojojoj! Du måste tagit ut dig något enormt? Inte bra för blodtrycket. Du får lugna ner dig nästa gång och enbart vara strandad val tror jag bestämt.



Indeed. Och svaret lär komma rätt snart. De få som läser min blogg verkar rätt ointresserade av att gissa. Du är ju enda glassuktande människan hittills så..

2010-07-01 @ 12:40:02
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0