HEJDÅÅÅÅÅ SVÄRIGE

Idag har jag lagt hela dagen på att packa, torka kläder med hårtork, packa lite mer, åka till Vällingby för att hämta mina nya glasögon, köpa morötter och fika (wienerbröd är sjuuukt gott) (speciellt om det är glasyr på). Därför har det inte blivit något bloggeri.

Nu ska jag upp om sisådär fem timmar för att åka iväg till Arlanda. Wiiiiihuuuuuuu vad det kommer bli bra det här, känner jag. Jag kommer tjocka så väldigt mycket. Kommer se ut som en grillad gris när jag kommer tillbaka. Men det gillar vi. Hoho. De serverar mat i princip dygnet runt. Jag får äta hur mycket som helst. Ätaätaätaäta. Jag packar ner springskorna för säkerhets skull. Så jag inte dör av överätning. Typ.

Jag kommer tillbaka igen den 22a, ha det så roligt så länge ;D

(OM ni vill se hur det se ut så kan ni klicka här)


Och en liten avskedsbild (som råkade bli bajsstor). Bara så ni inte ska glömma bort mig helt och hållet. Det vore tragiskt.

Kommentarer
Postat av: doris

farväl, trevlig resa, sov gott, ät dig mätt och allt vad man säger!

2010-06-16 @ 21:14:27
Postat av: Sofia

tack doris :D detsamma på dig själv, vart du än är!

2010-06-24 @ 11:13:24
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0