"Kass uppdatering"

Je sais.

Jag har gjort mycket i helgen. I fredags tittade jag på finalen i Talang 2010. Jill vann. En tjej som blivit mobbad hela sitt liv men som är en grym operasångerska. Coolt.

I lördags var jag på synsam och gjorde en synundersökning och fixade sprillans nya glasögon. Kommer fram den 14e. Så ska jag få nya linser också, gjorda av silicon, om ni nu var i behov av att veta det. Efter det gick vi omkring i Vällingby i tre år och köpte allt möjligt.

Idag har jag varit och köpt böcker inför sommaren (måste ladda upp maassor), köpt saker till Idas studentmottagning som är på onsdag (bl.a. pajer... usch) och så har jag städat huset och därmed tjänat trehundrafemti pengar. Bra. Jobbat. (Y)(Y)(Y)

Och juste, jag fick reda på att jag vunnit två galapremiärbiljetter till Streetdance 3D imorn kväll också. Hade inte varit inne på min mail på ett tag, så när jag loggade in nu på kvällen så fanns ett fint litet mail där. "Grattis, du var en av de snabbaste att anmäla dig till tävlingen... du har vunnit". Fy fasen vilken turknutte jag blivit på sistone.

Lite coolt är det, måste medges.


Hittade den här mycket roliga bilden. Jag undrar om staketbyggarsnubben hade figurerat ut det där i förväg. Isåfall måste det tagit ett tag att få den perfekta formen på det hela.

Kommentarer
Postat av: doris

apropå dina silikonlinser: jag spanade in nya linser jag med. men vet du vad mina är gjorda av?... bam barabam... FILIKON!! är det inte lite tufft? låter dock lite fjantigt.. filikon.. aja



rolig bild också, skulle vilja se det där live! kan man ta reda på vilket bussnummer det är där i bakgrunden kanske? och typ sedan försöka leta upp platsen? eller vet du vart bron ligger? :D är det kanske djurgårdsbron?

2010-06-07 @ 00:13:04
Postat av: doris

inte är det djurgårds bron... :(

2010-06-07 @ 00:16:20
Postat av: Sofia

Filikon? Det låter faktiskt rätt fjantigt. Men du väger upp det med din absoluta coolhet (Y)



Jag kollade upp det.. det är tydligen en bro i London, så det kan bli rätt svårt att hitta den :(

2010-06-09 @ 17:14:20
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0