VARNING!

Jag ska avråda er från att titta på två filmer.

1. Paranormal Activity.
Och nej, det är inte för att den är "för läskig". Saken är den att den inte var så väldans läskig. Det kan bero på att jag är filmskadad, eller hur man nu säger, men jag tyckte bara att den var lite smått obehaglig ibland. Anledningen till att ni inte bör se den är att den är så dålig. Väldigt dålig. Inte värd att se, helt enkelt. Den fick 1,5 i betyg av mig bara för att den var lite creepy. Och inte helt värdelös. Jag blev besviken med tanke på hur många som sagt att den är så sjuuuukt bajsläskig.

2. Kommissarie Späck.
Jag blev j ä t t e besviken. Det finns inga ord för hur besviken jag blev. När jag såg att Fredde Granberg hade gjort den blev jag jätteglad. Han har ju gjort program som Hem till Midgård, Dr Mugg, Bröderna Fluff, Ronny och Ragge... det KUNDE ju inte ha varit annat än bra, tänkte jag. Så fel jag hade. Den var dålig. Mycket dålig. Det fanns några småsaker som jag tyckte var kul. T.ex. när han kastade han korv på någon så han ramla baklänges. Det var rätt kul. Och när någon i bakgrunden viftade med likets hand och sa "hejhej:D". Det var typ det. Och juste. Fredde Granberg kom in i två sekunder mitt i en gun fight, klädd som en indian, och sköt iväg en pil. Det tyckte jag var roligt.

Sen var det slut.



Not that scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0