Biologställningen

Den förtjänar tamigfasen ett eget inlägg.

Våra handledare som följde med på trippen till Tovetorp var Lena och.. bambambaram... Bosse Biologdoktor. Bosse Biologdoktor är väldigt rolig.  Han hänger med i ungdomssvängarna och kläcker ur sig en del sköna kommentarer. När jag och min vattengrupp var vid bäcken och fick info om vad vi skulle göra och blablabla... så hittar Lena några rosa blommor på marken som hon tycker är ascoola.

"Åååh, såna får man inte se ofta! De lever som parasiter på blablabla.."
(jag lyssnade inte jättenoga)

I vilket fall så lägger hon sig ner på knä för att fota blomman. Ungefär såhär ligger hon:

med rumpan i vädret, vilandes på armbågarna.

Då säger Bosse:
"Det där är biologställningen."

(han menar alltså att biologer ofta ligger ner på marken sådär för att fota saker)

Fast vi kopplar direkt... sexställning, alltså..

... HAHAHAHHA

Det är seriöst den mest missuppfattande kommentaren en lärare har sagt. Sjukt klockren. Tillslut inser han vad han sagt och tycker att det är minst lika roligt som vi... hohohooho. Lena ligger kvar där, med rumpan i vädret, som om hon inte fattat någonting. Jag garvade arslet av mig.


Jag har också en bild där den provats på IRL:

Doris ser glad ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0