Sjutton timmar plugg

Hahaha, vet ni varför jag inte bloggat på hur länge som helst? Jag har pluggat. Igår pluggade jag från klockan 8:15 till 01:30... med matpauser. Det är så hemskt. Fast från 15:00 - 01:30 så var det rätt trevligt måste medges. Vi satt och redigerade vår Ett moln i byxor-film som ska in på måndag. Det var kul. Nu är den heeeelt finito. Men jag lägger inte upp den här förrän vi har visat den i skolan ;D

Hur som helst så är svaret på "Vem dricker vatten, vem äger zebran?": NORRMANNEN dricker vatten, JAPANEN äger zebran. Jag har fått tre rätta svar! Faktiskt. Linus (som jag tror fuskade), Björkman och Doris. Smarthuvuden, de där.

För de som absolut inte klarade av att lösa den, här är lösningen:
KLICKAHÄRKLICKAHÄRKLICKAHÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0