Godkväll och godplugg

Jag måste säga att det är grymt tråkigt att jag bloggar så jäkla sällan nuförtiden (som jag för övrigt inte vet om det är ett eller tre ord, men jag chansar på ett). VARFÖR bloggar jag inte?

För att jag inte har någon som helst inspiration. Jag har inte haft tiden till att tänka ut sådär fina små inlägg som jag kunde skriva förut. Allt i hjärnan har bara varit pluggpluggplugg. Även om det inte varit alltför jättestressigt. Som det ibland kan vara. Liksomliksom. Wtfukk.

Jag kan bara hoppas att jag får tid till ze blogg under lovet, eller, det är ju ingen fråga om tid egentligen... men ja, ni comprendar. För att göra det enkelt för mig gör vi såhär:

(se nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0