lööööv

Alltså. Var det någon mer än jag som dog igår eller?

Jay Smith + Madonna + KILT = fucking awesome

Jag är kär. Seriöst. Jag säger som Elin. "Alltså jag typ kom i brallan."


han blir snyggare för varje gång


EDIT: Okej, jag bör nog lägga till en sak. När jag såg att han skulle ha kilt på sig var det liksom "ohmygodfyfanvadfult" Jag är inget fan av kiltar. Alls. Men sen blev det bara så jäkla coolt. Där måste ni hålla med? Och det finns INGEN utom Jay som kan bära upp en kilt.. så nej Fisk, jag tänder inte på kiltar.. egentligen.

Kommentarer
Postat av: fisk

Sofia, jag visste inte att du tänder på kiltar.... intressant ;)

2010-11-20 @ 16:51:27
Postat av: Björkman

Yes, du är en av de få bland de 35 jag faktiskt vet om som följer. Det uppskattas! Och samma åt andra hållet, men det vet du också :)

2010-11-21 @ 15:18:31
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0