Make me toniiiight

Godkväll. Eller är den god?

*smakar*

Helt okej. Typ. Smakar choklad med vitlök. Två goda blir inte alltid gott. Som pannkakor och köttbullar. Funkar inte att mixa.

Någon som har gjort något trevligt idag som de vill dela med sig av? Själv har jag hängt i skolan hela dagen lång. För så cool är jag. Jag har haft samhällskunskap, fysik, kemi och engelska. Så jäkla superkul assåhh. Jag bara längtar sådär sjukt skitmycket till fysikprovet på fredag. My löööv.

NOTTTTT.

Men jag sa såhär till mig själv:

- Sofia, idag ska du inte plugga. Du ska sova. Och titta på TV. Och eventuellt äta lite choklad. Men inget plugg. Plugg får det bli imorgon.

Det gick sådär. Satt kvar i skolan till sex och skrev på ett religionsarbete.

Så jävla kul.


Det var inte fest.

Kommentarer
Postat av: doris

jo men det där är ju fest!



jag har något trevligt! jag har inte heller pluggat utan jag hoppade istället :)

2010-11-15 @ 23:04:31
Postat av: Sofia

ååh hoppelihoppaaa :D

2010-11-15 @ 23:37:19
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0