SVAR PÅ FRÅGOR

Sover Pamela Andersson på rygg?
Ja, om hon inte sover på sidan. Eller om hon kanske gröpt ur två hål i sin madrass, vilket alltså skulle göra det möjligt för henne att sova även på mage.

Vad tycker du om att basta?
Tyvärr har jag nog inga bastargener. Jag är inte mycket för värme, så det är inte min grej, tyvärr. Pratar du fortfarande med mig ändå, deo?

Skulle du kunna tänka dig att färga håret?
Alltså, jag vet faktiskt inte, jag är så feg. Jag är rädd för att jag aldrig skulle kunna få tillbaka min riktiga hårfärg... det vore så sorgligt. Men OM jag skulle färga skulle det vara mörkbrunt!

Vilken superhjälte är mest sannolik att finnas i verkligheten, tror du?
Om man tänker som så att Fantomen och Batman är de enda superhjältarna (som jag vet) som inte har några superkrafter, så är det i alla fall möjligt för dem att finnas på riktigt. Sedan kan man diskutera huruvida det är möjligt att en så sjukt supercool snubbe som Batman skulle finnas i verkligheten... Jag säger nog Fantomen. Det finns betydligt fler gaymänniskor än übercoolingar på denna jord.

(och nu har Markus skrivit en miljon frågor)

Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord?
Skratt, dålig självdisciplin, introvert, flummig, medveten

Vad tänker du på just nu? Varför?
Barnen i Bullerbyn för att det ligger en liten bricka från Med andra ord-spelet som det står "Bullerbyn" på vid mitt tangentbord.

Hur känner du? Varför?
Frussen. Jag fryyyyser... för att det är kallt. Måste nog skruva upp mitt element lite.

Är du nöjd med dig själv?
Delvis. Jag är nöjd för att jag är den jag är (typ), men jag är missnöjd med just det faktum att jag har så otroligt dålig självdisciplin.

Vilket är ditt favoritmönster på asfalt?
Jag tycker det är fräsigt när asfalten är sådär fläckig som den blir när många tuggummin har torkat in!

Vem är din gud?
Johnny Depp. Tillsammans med Jake Gyllenhaal. Fast de är inte gay.

Varför får jag inte fortsätta skriva?
För att Tobbe kom in och skulle ha lektion så han körde ut dig! :D

(och här tog Markus en miljon frågor slut)

Hur många gånger om dagen tittar du på himlen?
Ganska många tror jag. Absolut minst fyra gånger när jag går hem från bussen. Ungefär tre när jag går TILL bussen, och så några extra gånger under dagen. Vi kan väl säga mellan tio och femton?

Vem i Parlamentet tycker du är bäst?
JOHAN GLANS! Alltså, jag älskar den snubben. Andra sköna är Soran Ismail (som jag för övrigt såg på Retro igår... han tittade tillbaka på mig.. nu klättrade jag upp ett steg på coolhetsstegen!), André Wickström, Robert Gustafsson och massa andra som jag inte kommer på..

Vad önskar du dig allra mest i julklapp?
Oj, ingen aning. Jag kan nämna några olika saker som jag önskar mig istället :D? Bones säsong 1-5, gula Urbanears medis, Pushing Daisies säsong 1+2, extern hårddisk och ps2.

Har du lust att städa huset under höstlovet och tjäna lite pengar?
Hm, ja.. nu läste ju jag den här frågan lite för sent kanske, men om jag hinner så absolut :D!

Kommentarer
Postat av: Deostick

Ja du förtjänar inte dina finska gener iaf längre... :P ... (N)

2010-11-05 @ 01:38:33
Postat av: Sofia

åhfasen också

2010-11-05 @ 02:08:05
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: doris

per andersson är min nya hjälte i parlamentet

2010-11-06 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0