JAG HAR JU FYLLT ÅR!

Det har jag helt glömt att berätta. Hehe. Jag fyllde 18 år den 22a oktober. YAO. Jag trodde inte det, men jag kände mig faktiskt lite äldre, lite mognare. Även om humorn fortfarande är på rätt... låg nivå. Meheheheh. Men det är bra, mycket bra.

Så, vad fick jag i present?
- Digitalkamera, Canon IXUS 150 (WUHO)
- "Galleri Gustafsson" (Det mesta av det bästa med Robert Gustafsson) (:D)

och så fick jag lite grejor från Lagerhaus (som typ är min favoritaffär):
- Spaghettimått (jag har ALLTID velat ha ett spaghettimått.)
- Grytunderlägg
- En fin burk
- En tygpåse
- Cupcake-plåster
- Orgsamotron (en huvudmassagare, INTE en sexleksak)

och, till sist, av fina mormor och morfar får jag:
- 3000 kr att köpa ett superawesome smycke av

TACK IGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0