World Contraception Day

Idag var det Sex och samlevnad på Oscarsteatern. Det var faktiskt sjukt kul. En snubbe Martin var konferencier, eller vad man nu vill kalla det, och ibland var han rätt klockren. Det kom upp någon Göteborgare på scenen som hade vunnit något. "Jaha, du har mamma och pappa med dig där ser jag. Vinka till dem! Ja ni är ju från Göteborg också så det här med elektricitet är väl lite nytt för er, förstår jag."

Fråga Olle-Olle var där också, och någon skåning... man kan lugnt säga att alla de där vet hur ungdomar fungerar. Jag garvade rätt mycket. De jämförde kärlek med björnar och de jämförde inte klitoris med en skraplott.

Det fanns dock en humorlös gammal gynekolog som pratade genom näsan så man inte hörde ett piss av vad han sa. Jag tror att han pratade om preventivmedel med hormoner. Eller något sånt. Men de andra vägde liksom upp.

Och juste. Petter var där också och 'sjöng'. Delade ut Petter-kondomer gjorde han också. Härliga bananer (som vi för övrigt fick äta under pausen. de anpassade frukten efter ämnet, pluspoäng för det).

Sedan fick jag hör vilka andra gymnasieskolor som var där och min första tanke var


Kommentarer
Postat av: doris

"det är bara att slå den i handfatet så lägger den sig"

2010-09-25 @ 19:09:07
Postat av: joel

ÄÄh, sexkunskap är utdöende.



Folk är så lata så snart har vi inte sex längre...

2010-09-25 @ 21:20:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0