dags att börja svara på folks kommentarer, kanske?

För en gångs skull har jag svarat på era kommentarer! Dock bara i ett inlägg. "så var man helt plötsligt vuxen". Det var lite kul, kanske något man borde fortsätta med. Men ja, nu försvann min chattkompis på facebook, inläggen på bloglovin är slut och jag får inte lyssna fler gånger på Pocketful of Sunshine med Natasha Bedingfield så nu blir det lite serier och chips för mig.

Puss på er mina små pringlesrör!


(btw, min lillasyster Johanna konfirmerade sig i söndags, GRATTIS IGEN!, och i vår familj har vi lite speciella regler kring konfirmation, vilket innebar att Johanna i konfirmationspresent fick 18 rör pringles. så jäkla bäst.)

(och jag kan berätta om reglerna imorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0