en vecka terror

Nejmen hejsan! Det var längesen. Hur e leeget?

Med mig är det bra. Nu. Förra veckan var hemsk. Den värsta på länge faktiskt. Jag har inte varit så många timmar i skolan på en vecka typ... någonsin.

Måndag, tisdag, onsdag var det labb 14:15-20:00. Jag tänkte först att "Men gud vad härligt med sovmorgon", men nej. Jag blev tvungen att gå upp tidigt ändå för att förbereda inför varje labb. Det sög. Men sen tänkte jag att "Jaaamen man kanske kan få sluta lite tidigare någon av gångerna", men nej. Vi var kvar där till åtta, förutom på tisdagen. Då slutade vi kvart i nio. Det sög också. Mycket.

Samtidigt som vi hade de här labbarna var vi tvungna att svara på en miljon olika diskussionsfrågor och klura på dubbelt så många spektrum eftersom vi skulle ha allt detta på muntan som var på fredagen. Jag tänkte att "Nejmen det tar kanske inte jättelång tid. Kanske man hinner klart på onsdag och så är man ledig hela torsdagen". Men näääej. På torsdagen kom jag till skolan klockan ett för att tillsammans med hela klassen sitta i ett klassrum och gå igenom varenda fråga. Eftersom jag inte riktigt förstod allt, så blev jag tvungen att stanna kvar efteråt i alla fall. Och vi var klara klockan fem. Så jag och Anna satte oss sen i ett lunchrum (utan mat, så vi dog nästan) till klockan tio på kvällen. SEN tänkte jag att jag borde vara klar, men typ inte nej. Jag var tvungen att skriva in allting i mitt häfte, vilket tog en hel evighet (eftersom jag samtidigt behövde gå igenom alla spektrum igen) och jag var klar vid halv fem på MORGONEN. När började muntan då? Jomen det var typ klockan fekking åtta. Jag sov alltså i en och en halv timme (funderade faktiskt på att inte sova alls, var ganska pigg ändå, men jag somnade visst ändå) för att sedan åka tillbaka till skolan och öh... prata munta?

Så, som ni förstår, så var veckan hemsk. För utöver allt detta var jag tvungen att äta konstig äckelmat hela veckan eftersom jag aldrig hade tid att handla. En dag åt jag bara pasta med spenat till middag. VAD ÄR DET FÖR NÅGOT, VAA?

Åh. :(

Men ja, jag blev godkänd i alla fall.


Jag och en annan Anna på Värmlands. PartY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0