Julgasque

Förra veckan avslutades med julgasque på GH:s (outsiders: Gästrike-Hälsinge nation). Jag hade astrevliga bordskamrater, maten var sjuuukt god och det var några supernajsiga spex. Julklappsutdelning blev det också. Min hemliga julklapp var en ansiktsmask (som jag hittade i badrumsskåpet... jag hade kanske glömt att köpa en) och den julklappen som jag fick var en dumlechokladkaka (ÅÅH nu kom jag på att den ligger kvar i väskan.. frukost någon?) En heltrevlig middag helt enkelt!

När borden burits bort blev det lite partaj på dansgolvet. Det var dock ganska tomt så vi drog till Kalmars istället, de hade 04-släpp (Y). När vi kom dit hade de redan kommit till "en ut, en in". Mys. Men vi kom in.

Det var en helt okå klubb. Inte så bra musik, men billigt i baren. En fyra för 40, woopwoop. Några av oss stannade till halv fyra innan vi tyckte att det var dags att, så att säga, "tänka på refrängen" (var kommer det uttrycket ifrån? sjukt tantigt). Eftersom nästa buss skulle komma halv sju så tog jag och Malin taxi hem. Det var najs. När jag kom hem hittade jag en tomteskäggluva i min väska. OcksÅ nAjs.


Treornas luciatåg. Haha, det var awesome!


Jag och min bordsherre Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0