Last night I was out clubbing with Jonny boy



Så jäkla najs låt

Kommentarer
Postat av: doris

syftar du på mig så japp ! :)

2011-02-13 @ 21:34:49
Postat av: Sofia

jamen det har du ju alldeles rätt i doris!

2011-02-13 @ 22:35:21
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Björkman

Sorry att jag segat med att svara, men nu är jag på banan igen. Fast med tanke på ditt pajande av modem har det väl inte gjort så mycket. Antar att det är kirrat nu dock? Nåväl!



Sant! Jag väljer att tro på ivrigheten istället, känns mycket bättre (Y)



Ofta ingen garanti :S Vad är det för sätt att ta hand om nya studenter.. Låt oss hoppas det löser sig relativt mycket i tid så det inte blev som för vissa här som fick bo på vandrarhem/camping i flera månader.. (fast du lär la snarare pendla istället isf).



För övrigt var låten du postade skön! lägger till på spotify (Y)

2011-02-17 @ 15:38:52
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0