Modemet har kolat

Tjenatjena fiskfena, nu äre så va, att modemet är stendött. Ingen signal, ingen blinkande liten lampa, ingen nånting. Det dog förra veckan och nu väntar vi på att ett nytt ska komma med posten. Fram till dess blir det mobilt på en dator. Detta innebär att jag, mina föräldrar och och mina tre syskon ska dela på en dator, med ett segare Internet. Blir inte så väldigt bra.

Jag lägger därför ned bloggandet tills vi fått ett nytt modem, vilket borde vara om inte allt för lång tid :)


(och här skulle jag ha lagt in någon fin bild eller så, men eftersom jag inte har Internet på min egen dator så finns inte heller några bilder att ta... morrrrrr).


vroom vrooooom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

de är för att du är krallzon

2011-02-04 @ 15:16:04
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0