Prisutdelning

I know. Jag är sen. Men Leo vann December sjutton med sitt fina bidrag:

När Sofia fyllde aderton skulle hon ut och vaska
Då var hon tvungen att med korta ben traska
Då skrek hon "PASKA!" och önskade att hon var hemma med
tårtan sin och daska


Grattis! Välj ett ämne till ett inlägg.



Vad gäller gissa vad "toarullshållaren-som-inte-är-en-toarullshållare-utan-en-sån-där-hållare-för-papper-man-skriver-på" föreställer-tävlingen, så har ETT rätt svar kommit. Det är en känguru. I alla de åren som vi haft den där stående i vårt badrum (som toarullshållare) så har jag varit övertygad om att det varit en hund. Men där ser man. Hur som helst så angav vinnaren inget namn, även om jag misstänker att det är Doris som har fuskat. Så det blir väl inget pris, I guess.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe det är spegelvänt. :)

2011-01-11 @ 23:01:19
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: doris

jag såg faktist den där kommentaren (vilken jag inte har skrivit) och funderade på om jag skulle kommentera "det där va inte jag som skrev" men då skulle du ändå ha misstrott mig. däremot så tycker jag att johanna bör skriva en förklaring för hur man ska skriva på sin pappersrulle där den hänger på sin fina känguru! förklara!

2011-01-12 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0