This is it

Hej. Vet ni hur mycket en isbjörn väger?

Tillräckligt för att bryta isen. Godkväll folket, jag heter Sofia.

Jag är en ung kvinna (som inte är så förtjust i ordet "kvinna" och när jag tänker efter så är jag inte särskilt förtjust i något sånt ord... tjej, flicka, pojke, kille, man. What's up with that?), jag är 18 år gammal, blir 19 i oktober. Det betyder att jag är 18 bast när jag börjar på universitet. Bara 18, jag är fan plutt. Kommer inte in på alla krogar, får inte gå på systemet... liten. Ändå ska jag bo alldeles för mig själv, förhoppningsvis med en söt katt så småningom, men vi får se hur det blir med det. Fram till dess bor jag hemma med mutti, vati, Sara, Johanna. Ida har ju flyttat ut från vår del av huset nu... hon bor i lägenheten vi byggde längst ner, som alltså är en HELT EGEN LÄGENHET, inget annat. Ni som klagar.

Hur som helst. Vad gör jag om dagarna? Bloggar gör jag inte, rätt uppenbart. Gick igenom historiken på bloggen och såg att jag postat typ sex inlägg under hela februari. B e s v i k e n  jag är. Fyskäms. Men jag har gjort annat. Jaha, som typ vad? Jamen vadå.. jag har pluggat (nästan), jag har sovit, tittat på tv, ÖVNINGSKÖRT.

Jag har blivit über på övningsköreriet nu. Får till det lilla zzzummet när jag startar och allting, även om jag hoppar till lite ibland. Men hur många gånger har jag kört med växellåda? Max sju. Det tycker jag är strongt jobbat. Jag måste bara kirra körkortet innan jag flyttar efter sommaren så är allt som det ska va, då är jag nöjd.

Annars har jag börjat träna också, vettni. Jag ska bli fin till sommaren, vettni. Kort på sats, nya träningskläder (ja pappa och harry, jag har lagt undan de gamla byxorna.. med ett stort hål... mellan benen), en fin grön vattenflaska.. primish. När jag var på Vällingby Parken i fredags fick jag till och med juice!

- Hejhallå, jag skulle få en såndär väska idag?
- Juste, öh.. du vill inte ha lite juice istället? Vi har så jävla mycket juice.
- Öh, vadå.. är det gratis?
- Jaja ta för fan

Ser rätt god ut, faktiskt. Deenajs. Jag älskar gratis saker. Och jo, jag fick en väska också.. ni som undrar.

Slut på inlägget för den här gången. Fyllt med meningslöst babbel, men det är det enda sättet för mig att skriva på för tillfället... jag har ingen annan inspiration än mig själv. Godnatt peeps.


Sofia tuggar på en penisgodis på tåget hem från Falun (i somras)

Kommentarer
Postat av: Mutti

Gillar :D

2011-03-07 @ 22:33:46
URL: http://muttinyberg.blogg.se/
Postat av: Lillagnez

haha du är grym soffipropp

2011-03-12 @ 19:59:41
Postat av: Josefine

det var så lite så :)

jag håller med dig.. doooog haha

2011-03-13 @ 15:26:05
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: fisk

jag vill ha mer penisgodis =( dom var ju goooda ju

2011-03-14 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0