Jag ger bort gratis film från Lovefilm!

Idag damp ett fint litet brev ned i brevlådan från Lovefilm. Jag får ge bort heeelt gratis filmer från Lovefilm till hur många jag vill, så:

Alla ni som aldrig tidigare har provat på Lovefilm kostnadsfritt får chansen att göra det nu! Ni får 8 filmer i 2 månader helt megagratis. Det finns ingenting som är bindande och så länge ni avregistrerar er i tid så kostar det er inte ett piss. HELT FABULÖST JUUU!

Ni måste ha fyllt 18 år och ingen i ert hushåll får alltså ha provat på Lovefilm gratis tidigare (typ presentkort).

PRESENTKOD: 943hbpw7n

Ni går in på www.lovefilm.se trycker på fliken "Presenter", väljer "Hämta present" och så fortsätter det så fint så. Och OKEJ, jag ska erkänna att ju fler som registrerar sig, desto bättre för mig. MENMENMEN! Visst är det som ni får så himla mycket supermycket bättre än vad som brukar ges bort på det här viset? Visst visst?

Och det är alltså helt gratis, jag vet för jag har provat ett liknande erbjudande själv (det var ett jättesuperfint presenkort drån Doris, Markus och Thomas, om jag inte minns fel).

KOM IGEN NU RRRÅÅÅ!

(skjorta kavaj å rrröda byxor, rrröda byxor, rrröda byxor)

Kommentarer
Postat av: doris

"ett liknade ERBJUDANDE" :(

2011-05-25 @ 15:25:07
Postat av: Lisa

varför måste du förpesta min tillvaro med peter08 så ofta? :( (och ja jag vill ha gratis film)

2011-05-25 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0