Eufori

Ja, mina vänner. Idag är en euforisk dag. Den är början på något som är så fantastiskt att det inte går att beskriva med ord. Något så fantastiskt så att det är löjligt. Jag bara slänger mig ner i en lövhög och skrattar som en skrattmås på crack för att jag är så glad. Jag slänger löven i luften och tänker att "Nu, nu kan livet inte bli bättre. Detta är toppen av toppen."

Eller ja, nu ska vi väl inte överdriva.

Men det är sannerligen en euforisk dag. Ni förstår, vi fick tillbaka våra tentor idag som vi skrev för några veckor sedan. Allmän och biofysikalisk kemi, om ni kanske minns? Hur som helst så var det första jag gjorde när jag vaknade imorse att logga in på studentportalen för att se om resultaten kommit upp. Och det hade dem.

Allmän kemi: G
Biofysikalisk kemi: G

Faaaabulous. Med tanke på hur det gick med pluggeriet inför tentan... om ni kanske minns det också. Men jag tänkte att, vad fasiken, jag kan väl gärna lika åka in och hämta tentan också. Så kommer jag dit, hämtar ut bunten med färgglada papper och ser.att.vadå? Que va?

Det står ju för fakking sejk VG. VG? "Var är dolda kameran?" liksom. Då visade det sig alltså att jag lyckats skrapa ihop till 82% och 75 var gränsen.

...

Det är fanimej inte illa pinkat om jag får säga det själv. Livet är bra härligt ibland, va?


klad hest. det firas med att plugga lite mindre till duggan än vad som var tänkt.

Kommentarer
Postat av: d3o5tick

grattis daskar'n!

2011-11-22 @ 13:49:17
Postat av: Sofia

Men jävlar! Ännu större Grattis! Fattar inte varför det stod G på portalen?? :s

2011-11-22 @ 13:54:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0