"Is it because I'm weird?"

Nu kanske ni kommer att se mig som en elak och dissig typ, med tanke på att jag några gånger tidigare (typ här och här) har skrivit om några konversationer jag haft med random människor mitt i natten, men jag lovar er: jag är snel hest egentligen.

Jag och Malin stod och pratade lite på Snerikes i tisdags när två snubbar kom fram till oss och började prata engelska. Vi pratade väl tillbaka till dem ett tag, men sen började i alla fall snubben som jag pratade med säga lite... weird saker (weird på ett dåligt sätt, alltså). Jag tittade lite på Malin för att se om hennes snubbe var lika weird, och öhm.. "lite kanske" var det jag kunde få ut av det, haha. Så jag och Malin började dra oss lite därifrån, men de ville prata mera. Och mera. Och mera. Till slut sa jag:

- I'm sorry, but we don't want to talk to you anymore. If you go outside, we'll go inside. Good bye.

*smile*


bild från SNÄRKEEESSSS.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah bäst!

2011-11-03 @ 20:17:53
Postat av: fisk

HAHAHAHA! dissar<3

2011-11-03 @ 20:37:33
Postat av: Fia

Det är så dom ska tas!

2011-11-03 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0