satsa rå

Eftersom jag har svävat på små rosa moln hela dagen, så kände jag att fan, idag är rätt dag att börja träna igen. Så jag snurrade iväg och satsade på sats! 30 spinning, 30 core. Det var jobbigt, känns att jag inte tränat på ett tag... men jag känner mig sååå duktig. Och ännu bättre kommer det bli när jag får träningsvärk. Jag har någon slags hatkärlek för träningsvärk. Jag hatar det för att det ibland gör så ont att man inte kan gå som normalt folk utan mer som en bajsnödig pingvin (plus att om man sätter sig i typ en sackosäck så kommer man troligtvis aldrig någonsin upp igen), men samtidigt så älskar jag det för att det är ett bevis på att man har varit hurtig och fin.

Jag kände att jag var så glad att jag kanske till och med skulle sätta mig och plugga lite till inför duggan imorgon, men så tänkte jag att saker och ting inte får gå överstyr. Det är omöjligt för mig att göra så många duktiga saker på en dag.

Så jag nöjer mig med att bara sitta här och le istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0