Jag kommer aldrig i hela mitt liv ringa eniro igen.

Kommer ni ihåg den allra första laborationen jag skrev om förut? Den när jag typ dog?

När jag skulle till skolan den dagen, missade jag bussen med 2 sekunder... seriöst. Bussen stod där, så jag sprang som tusan. Jag hinner springa fram framför bussen (han har alltså inte börjat åka iväg) och ber honom öppna dörren. Han ser skitsur ut och åker iväg.

Fuck you, tänkte jag.

En av reglerna för lab är nämligen att man inte får komma sent, för då är dörrarna stängda och man får vänta ett år tills nästa årskurs gör den labben. Det suger. Så jag fick typ panik och tänkte ringa och säga att jag skulle komma sent. Eftersom jag inte hade något nummer ringde jag eniro för att få lite hjälp.

Det var det dummaste jag gjort, tror jag. För idag fick jag e-fakturan från tele2. Då ser jag att det där samtalet, som varade i 1 minut och 18 sekunder, kostade 58 fucking spänn. FEMTIOÅTTA!

Jag HATAR eniro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0