Nattuggla no more frågetecken frågetecken

In case you didn't know: Jag är ingen morgonmänniska. Jag tycker väldigt mycket om att sitta uppe på natten och titta på tv-serier eller skriva random blogginlägg. Ibland får jag till och med för mig att jag måste städa hela lägenheten (typ allt för att inte sova).

När jag skulle skriva tentan i fredags var jag tvungen att gå upp 06:15 (Nästan självmord. Att gå upp tider som är någonting med 05 är riktigt självmord. Att gå upp nåt med 04 kan leda till mord). Tentan började 08:00. Jag ville verkligen inte missa bussen, så jag åkte hemifrån två bussar för tidigt, kl 07:04. Jag var typ halvdöd, med tanke på att jag suttit uppe och pluggat till halv ett, men så fort jag klev utanför porten mådde jag helt plötsligt fett bra. Och jag blev förvånad. Men jag tror att det var för att det var så mysigt ljus, plus att jag gick en annan väg. En liten grusväg genom en liten allé med små trevliga lyktor på vägen. Trevligt.

Och så älskar jag lukten av regn. Höst luktar alltid regn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0