Stjärt vad trött jag är

Och jag måste plugga. Det känns inte bra inför tentan nästa vecka. Jag insåg just att jag faktiskt har lite panik. Halva torsdagen, halva fredagen, hela lördagen och halva söndagen går bort för att jag fyller år. Så på de dagarna jag har kvar innan den 28:e måste jag plugga in all allmän kemi och en del av biofysikalen. Mjo, panik var nog ordet.

Fanfanfanfan.

Under nästa kurs kommer jag äga skiten ur plugget. Ska läsa i den där fula boken varenda dag. Så duktig måste jag vara om jag ska orka med det här... annars ballarjauuur.

Bambambaram.

Just nu sitter jag i alla fall inlindad i en filt och myser med atkins i soffan... alltid något. Får väl se hur lång tid det tar innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0