Hääär vare påfyllnad!

Jag kom precis hem från en liten cykeltur. Sjuukt hurtigt av mig, visst?

När jag läste alla reklamblad jag fått hem i brevlådan (läser alltid allt, i jakt på billiga saker), så ser jag att Hemmakväll säljer 10 dvd-filmer för 100 kr. Jag ba 'woot?'. Och marabouchoklad för 10 kr. Jag ba 'woot?' Och så sålde Willys godis för 37:90/kg. Jäkligt wootig reklam idag. And I love it.

Så jag drog upp min cykel från förrådet och trampade iväg mot Drottninggatan (och till er Stockholmare: det finns en Drottninggatan även i Uppsala) och Hemmakväll. Väl där inser jag att de 10 filmerna för 100 var gamla hyrfilmer, och eftersom jag är en sån som vill att det ska se fint ut i hyllan och inte bara fullt, så blev jag lite tvek. Det satt en stor hyresetikett på varje film på kortsidan... som aldrig skulle kunna gå att gömma. Så jag dissade den idén. Men så såg jag att de även sålde nya filmer och tv-boxar. Och jag blev överlycklig. Massor av första säsongare för 100 kr, men även andra säsongen av True Blood för 199.

Jag köpte den, ofc. Den fick sällskap av lite choklad och Vampire Diaries också... såklart. Jag har fått en liten crush på vamps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0