GREEEYS

Jag har börjat titta på Grey's Anatomy. Eller ja, BÖRJAT är väl fel ordval. Jag är redan på säsong 6. Går snabbt när det är kul, vettni.

Jag gillare. Det är inte den bästa serien jag har sett, men den är definitivt sevärd. Alla är så jäkla snygga hela tiden så man blir lite avundsjuk på att man själv inte är läkare. Måste dock påpeka att jag INTE är en av alla biomedicinare som går biomedicin för att de failade intagningen på läkarlinjen. Det. Är. VIKTIGT. Det är därför läkare ser ner lite på biomedicinare. Och det är även därför vi biomeds ser ner på läkare. Drygisar. Eller så är det bara jag som är dryg nu.

Äsch. Ni får en bild på McSteamy istället:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0