vad jag gör under ett lov

Blivit lite dåligt med bloggande på senare tid. Livet är väl för spännande.

Not.

Är i Stockholm nu över påsk och jag hittar inte på särskilt mycket under dagarna. Standard:

- Vaknar vid 12
- Äter frukost
- Spelar Zoo Tycoon med Ida
- Äter lunch
- Hänger med familjen
- Äter middag
- Tittar på film med familjen
- Tittar på Grey's Anatomy för mig själv

Helt. Sjukt. Spännande.

Idag körde vi lite annorlunda dock. Vi drog ut på en 45 minuters-promenad. Var tvungen att testa mina nya powerwalkskor for real. Köpte mig ett par Reebok Easytone på rea förut. WOOPWOOP.

Nu måste jag skriva labbrapport. Roligt. Lika roligt som det här inlägget ungefär.


Ser ni vad det här är förresten?

Kommentarer
Postat av: fisk

nan som tvattar sin bil. denna "nan" kan dock vara vilken blondin som helst!



ps. nu fick du en internationell kommentar -framgang!

2012-04-04 @ 20:04:33
Postat av: Anonym

CARWASH!

2012-04-04 @ 20:25:59
Postat av: doris

Biltvätt

2012-04-05 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0