åh en sån härlig dag

Idag är jag trött, tråkig och lättirriterad. Jag gick upp 07:15. Det var ett tag sedan. Är glad att jag jag bara gick 8-10, annars hade jag dött. Stackarna som måste labba 10-17. Mypmyp.

När jag skulle hem var bussen försenad. Den skulle gå 17 över. När det kommer en buss gör jag en ansats till att gå på "HEJ! Här är det ingen avstigning. Det står Stadsbussarna på skylten. Tyvärr." Happ. "Men bussen som skulle gå 17 över då?" "Han ligger i tid." Kollar på klockan... 21 över. Han låg INTE i fas. Några minuter senare rullar den in, men istället för att åka därifrån på en gång står han och väntar i tio minuter och låtsas vara den bussen som skulle gå efter. Fint.

Borde också nämna att det gick på ett litet irriterande barn senare som VÄGRADE SLUTA SJUNGA. Och så kom två fyllon som VÄGRADE SLUTA PRATA. Högt. Allihop. Åh jag ville bara ta självmord. När jag äntligen kommer hem är det enda som ligger i brevlådan en räkning.

Blääää. Skjut mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men jag kan muntra upp dig med att labben vi gjorde idag gick mycket fortare än förväntat, vi var färdiga klockan 14!



Och labbar i biologi är superawesome, man slipper diska!

2012-02-22 @ 19:29:26
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0