dagens shoppinguppdatering

Idag har jag gått på stan med Annabanana. Började med att lämna tillbaka en tröja på Weekday. Åh. Jag hatar att jag är så velig. Jag köpte tröjan för lite mer än en vecka sedan. Igår gick jag tillbaka för att byta till en annan storlek. När jag sedan står och provar tröjan hemma så kommer jag fram till att den inte är värd 500 kr och så blev jag tvungen att gå tillbaka igen. De två första gångerna var det samma tjej och jag var en gnutta rädd för att det skulle vara hon igen. Men det var lugnt, det var en snubbe. Gick som smort!

Jag köpte även en liten gummigrej som man har i ögonfransböjaren (ni killar vet säkert vad jag menar), en ärmlös skjorta och en tröja. På rea. Woppiwopp.

Och så gick vi till ICA. Där köpte jag tre fiskgratänger, två paket jordgubbar, en hink raggmunkssmet, två paket rökt skinka och naturgodis.

Visst är detta intressant?


som jag sa: woppiwopp!

Kommentarer
Postat av: doris

finns det raggmunk på burk?!

2012-03-07 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0