man ska inte trötta ut sig, liksom

Tjenis penis, zuuuup?

Idag har jag inte gjort det jag borde göra.

Jag har inte pluggat.

Fast... med tanke på hur sent jag börjat med pluggeriet förut och att jag faktiskt redan har pluggat två gånger den senaste veckan så tycker jag att det är helt okej. Känner mig faktiskt sjukt duktig. Trots att jag inte gjort annat än att ha lagt in kläder i garderoben, flyttat skrivbordet en decimeter till vänster, diskat mina glas och ätit nudlar idag. Nejmen juste, jag har bytt handdukar också. Och spelat spel på telefonen. HERREGUD jag har ju gjort massor idag. Måste nog ta det lite lugnt ett tag. Kanske sätta på en film och äta apelsin.

Låter helt okå.


Hittade en "Efter tre timmar på Stocken"-bild på mig och Cia. Tror minsann att den är från vår köttkväll. Tror också att vi måste ha en till köttkväll snart... det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Cia

Hahah! 3 timman på stocken... Vi måste ha en till kväll då vi kör timma för timma!

2012-02-12 @ 19:09:42
Postat av: Sofia

Ooohyes, vad säga om 04-släppet på Norrlands? Lär bli rätt många bilder ;)

2012-02-12 @ 19:19:45
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag sökte bromma i första hand dåårååå :) Sen blackan, viktor rydberg, påhlmans, jensen västra och norra sen sista hand samgymnasiet :)))

2012-02-12 @ 19:44:58
URL: http://lillskit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0