you gotta love tele2

Idag fick jag fakturan för mitt mobilabonnemang. Varje månad betalar jag 200:- för själva mobilen och 30:- för abonnemanget, vilket innebär att räkningen oftast ligger på max 400:- (blir alltid någon bussbiljett hit och dit). Den här månaden har jag dock, av någon jäkla anledning, lyckats få en räkning på 270:-. TVÅHUNDRASJUTTIO. Det innebär att jag bara har gjort av med 40:- på en HEL månad. Alltsåååå ÅH vad jag älskar tele2 kompis! (skaffa du med, extra billigt för studenter yao)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev sam-sam, sam-media, sam-beteende, ekonomi-ekonomi och ekonomi-juridik :)

2012-02-13 @ 16:36:59
URL: http://lillskit.webblogg.se/
Postat av: Lisa

min mobilräkning ligger på typ 900kr. Hata australien haha

2012-02-14 @ 00:36:28
Postat av: Tele2

Hej Sofie,



Vad roligt att läsa att du är nöjd med abonnemanget och priserna. Vi kan se att Kompis är ett mycket passande abonnemang för dig eftersom du mest ringer Tele2/Comviq och smsar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-02-23 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0