Favoritinlägg i repris

Postades 26 april 2009.

Rullar på golvet och skrattar rumpan av mig



Igår fick jag höra något som var så otroligt sjukt roligt. Jag garvade så jag grät.

För några dagar sedan hade hela familjen förutom jag suttit och pratat om såna som åker cykel och moppe utan hjälm. Då hade Sara (lillasyster, 11 år) berättat om hur busig hon varit när hon gick i trean. Hon hade suttit på Idas cykel utan hjälm, samtidigt som Ida ledde den. Det vinglade rätt så mycket och tillsist hade Sara blivit så rädd att hon bett att få hoppa av cykeln och så hade hon sagt (seriöst):

- Jag vågar inte, jag vet ju inte... jag kan ju få större rövhål eller nåt.
- Va? Större rövhål?
- Ja... om jag ramlar av sadeln och ner på hjulet som snurrar.




...... HAHAHAHHAHAHAAAHAHAHAHHAHAAAH.

fan, jag måste skratta lite till...


...... HAAAAAAAAAHAHHAHAHAHHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0