Jag är nog ungefär lika glad som Knatten skulle vara om Darin dog.

Vaknade av ett sms från Måna imorse. "Tentan uppe :D". Ooohgreat. Nu ska jag alltså få reda på om jag måste lära mig organkemin IGEN (vilket skulle förstöra den här dagen) (eller snarare typ hela månaden). Men jag klarade mig. Jag blev godkänd och jag är supermeganöjd. Har ingen aning om med hur stor (eller förmodligen liten) marginal, but I did it. Aaaaah, ibland är livet najs. Detta ska nog firas med lite Snerikes ikväll, eller vad säger ni?

Som grädden på moset såg jag nyss att jag fått en kommentar av en viss Ester på ett gammalt inlägg. Åh, den gjorde mig ännu gladare. Min första fan-kommentar, haha. SnutteGULL på dig!

(1:45)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0