jag har tränat

...

... say whaaat?

ohyes.

Och nu ska jag duscha innan jag cyklar iväg till Willys för lite handling. Funderar dock på att inte handla nån mat alls på typ en månad. Är övertygad om att jag skulle klara mig på det jag har. Har sjuuukt mycket inproppat i frysen. Chicken nuggets, potatisbullar, pommes frites, potatiskroketter, fiskpinnar, annan konstig fisk, nyttiga grönsaker och shit. Och glass, såklart. Och så är kylen full med konserver och blodpudding.

NÅGON gång ska jag anta den utmaningen. När jag känner för't. Skulle spara en slant tror jag allt.


Från igår, när jag hade smutsigt hår. Oftast när ni ser mig med en mössa på huvudet så är det för att jag inte har tvättat håret som man ska. Alla är väl lite lata ibland. Btw så har jag märkt att mina ögonfransar har blivit kortare. Måste bero på att jag så osmart nog böjde dem med ögonfransböjaren när jag redan tagit på mascara. Cutcut byebye. :(.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Haha, låter som en väldans bekant utmaning ;) Gört!



Och maten blev kanoners! Mäkta gott, kommer göras igen nån gång. Men ja, haha.. det blev lite i mesta laget.. kände mig lagom fet och gödd efteråt.

Salladen med det som blev över kommer bli prima snart!

2012-01-31 @ 16:07:37
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0