vitaminbomb

Idag mår jag icke bra. Mitt huvud gör ont, min kropp gör ont. Jag tog tempen och insåg att jag hade 38 graders feber vilket jag inte haft sen jag hade svininfluensan för två år sen (jag var alltså ett av de s.k. "lindrigare fallen", kan man kanske säga). Jag brukar i princip aldrig bli sjuk, men när jag blir det får jag kanske 37,5 som max. Så jag känner mig rätt död, alltså.

Det som gör det extra sugigt är att vi för första gången har en kurs som jag faktiskt tycker om - anatomiiiii. Det är askul. Och så går jag och blir sjuk. Just. Nu. Awesome timing. Fast det är iofs en massa obligatoriska moment hela nästa vecka så jag kommer att vara tvungen att snurra dit i alla fall. In your face bakterier. Eller virus. Whatever, vi har inte kommit till den kursen än.

Nu ska jag hur som helst trycka i mig en jäkla vitaminbomb, en ipren, en sjuhelsikes massa vatten och esberitox så får vi se vad som händer. Plupp plupp.


Ananas, jordgubbar, kiwi, aprikos, vindruvor och blodapelsin. Jag ska SÅ ta död på den här sjukdomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0