hej kyrkogården

Hejhejhej mina små vänner. Har ni gjort något roligt och spännande idag? Eller har ni bara rullat runt och inte gjort ett smackidank?

Själv har jag fått reda på att jag har fått jobb i sommar. På kyrkogården, as always. Man kanske kan säga att vi har börjat bli vänner nu. Nästan. Så från den 9 juli fram till den 5 augusti kommer jag att hänga i Spånga och rensa ogräs. Ni kan ju alltid titta förbi om ni har lust.

MEN jag ska söka ett jobb till. Om jag får det (och om lönen kan matcha kyrkans) så tar jag det istället. Vore ganska nice att slippa rensa jordigt ogräs i Sveriges sjukt opålitliga väder i fyra veckor. Menmen. Det är ju pengar. Cash floooow.

Nä nu ska jag väl kanske börja laga mat. Lite korv stroganoff. Har köpt sån där smaksatt crème fraiche och grejer. Herrrrrregud vad gott det ska bli. (ohja, jag kommer mobba Ranelid för det där i evigheter)


Eftersom min korv stroganoff är rödorange så sympatifärgar jag mig själv i samma färg.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Mobba på! Skit ska skit ha ^^

2012-03-05 @ 20:39:53
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0