Resultatet av årets melodifestival

Lite efter, men ändå. Först ser ni mina resultat:


David Lindgren: Hans låt var rätt bra, men han sjöng sämst.
Thorsten Flinck: Bara.. inget för mig.
Dead by April: Jag gillar alltid deras refränger men jag pallar inte vrålet.
Lisa Miskovsky: Så. Himla. Tråkig.
Top Cats: Åh. Jag gillar inte rockabilly och han kunde verkligen inte sjunga.
Loreen: Bra, simpelt och lite halvcoolt nummer och jag älskar nästan låten. Blir en ny klubblåt antar jag. Sjunger bra och är snygg.
Ulrik Munther: Han måste ju vara den gulligaste i hela melodifestivalen ever. Sjunger asbra gör han också och hans låt funkar fint.
Björn Ranelid: Haha, ja. Vad ska man säga?
Molly Sandén: Hyfsad låt, sjunger fint. Stör mig fortfarande på att hon inte kan uttala ordet "crying" ordentligt dock.
Danny Saucedo: Här snackar vi coolt nummer assåhh. Och svängig låt, så att säga. Denna gången klarade han av att sjunga också. Fint det.


Och här ser ni hela familjens sammanslagna resultat:


Jag är sjukt besviken över att vi lyckades ge Top Cats en tredjeplats. Tror att det var pappa och Sara som stod för det. Fyfy. Björn Ranelid var den enda av alla som hade fått totalt noll poäng. Stackars, stackars Ranelid. Han får tröstbrunutansola lite. Han börjar ju faktiskt se lite blek ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0