jag vill ha påsk, PÅSK! dudududududududu

Åååh vet ni hur mycket jag längtar till påsklovet? Jag vill bara komma hemhemhem till Stockholmo. Jag möter upp mutti i stan redan på fredag eftermiddag och så ska vi traska runt lite. Butiker man saknar när man bor i Uppsala istället för Stockholm: Topshop, H&M Home, Urban Outfitters, Stockhome. Kanske att man shoppar loss lite. Studielånet kom ju typ nyss. Rik och grejer.

Nu sitter jag bara här och är hungrig för tillfället. Jag missade frukosten (sprang, som alltid, som en idiot till bussen och glömde typ allting hemma... bl.a. frukost), jag åt en varma koppen till lunch och nu har jag ätit lite zoo-godisar. Kanske man tar sig en fin apelsin. Hoppas att ni har förstått?

Oh, ja! Tack Baloo!

Nejmen. Åh. Nu dök nya uppdateringar upp här. 73 stycken. Jag har ju för sjuttsingen redan kört typ... 130. Tror nog att datorn börjar bli gammal, stackarn. Medan jag väntar kanske jag kan knåpa ihop ett litet inlägg om min helg, som har varit lite mer händelserik än vanligt. Trevligt, minsann.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha PÅSK PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK

2012-04-11 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0