Dark Shadows

Kom nyss hem efter att ha kollat Dark Shadows. Eftersom jag precis skrev vad jag tyckte om den på fb så blir det lite halvweird att jag skriver det igen här eftersom jag misstänker att de flesta av läsarna av den här bloggen kommer från fb. Men om så nu inte är fallet så kan jag vara jättesnäll och lägga in en copy/paste:

"Den var rätt så bra. Älska tim burton och hans miljöer o.s.v., johnny depp awesome som vanligt, storyn okej, men ogilla att det var lite för mycket weirdness (till och med för mig). Men jaa, jag säger väl som alltid när det gäller burton och depp: se den ;) Kan tänka mig att det kanske är en sån film som man gillar mer om man ser den fler gånger."

Damdamdamdam!

Och så vill jag lägga till att början av filmen kanske inte är den bästa jag varit med om direkt. Åh. Jag är fett kluven vad gäller den här filmen. Måste se den fler gånger.

Hursom.

På vägen hem köpte jag daimglass och jordgubbar, trots att jag precis satt i mig en påse lantchips under bion. Call me fat men jag tröstäter. Är sjuk, patetisk och ynklig. Nu blir det mer film. Kan inte bestämma mig för Lilo & Stitch, Joy Ride 2 eller Bourne Supremacy. Eller om det blir någon helt annan. Crazy Stupid Love kanske. En liten dos av Gosling botar typ vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0